Mi az az e-posta szolgáltatás?

Az e-posta szolgáltatás keretében a hagyományos postai kézbesítés helyett elektronikus úton küldjük a szerződésével kapcsolatos küldeményeit. Új leveleiről e-mail-ben értesítjük Önt.

Milyen előnyökkel jár?

  • Környezetbarát: nincs papír, nyomdafesték, jármű a kiszállításhoz.
  • Gyors és kényelmes: a nap 24 órájában eléri leveleit, azonnal értesítjük az új küldeményekről.
  • Könnyű irattárolás: leveleit bármikor visszakeresheti, lementheti Online ügyfélszolgálati fiókjából.
  • Biztonságos: a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjába kapja leveleit, így biztosan nem kerül illetéktelenek kezébe.

Mi díjazzuk tagjaink környezettudatosságát! Igényelje most és vigye el a nyereményt!

Mit kell tennie?

2021. március 16. és június 15. között váltson e-postára, és Ön lehet a kettőből az egyik szerencsés nyertes.

  • Ha van Online ügyfélszolgálati fiókja, lépjen be és töltse le a kitöltött igénylési nyomtatványt.

 

E-posta igénylés menete Online ügyfélszolgálati fiók nélkül

Nyomtatvány kitöltése

Töltse ki adataival a digitálisan kitölthető nyomtatványt, majd mentse le számítógépére.

Hitelesítés

Ha van Ügyfélkapus regisztrációja, hitelesítse a pdf dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 gyors lépésben.

Küldés

Küldje el nekünk a hitelesített pdf-et Online ügyfélszolgálati fiókjából vagy e-mailen (nypugyfel@aegon.hu).

Postai úton levelezési címünkre várjuk : AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. 1399 Budapest, Pf.: 717


A nyeremény nyertesenként:

  • 150 000 Ft értékű EMAG online vásárlási utalvány (amit a megadott e-mail címre küldünk)
  • 1 éves otthoni lakossági internet előfizetés díjának átvállalása

A tájékoztatás nem teljes körű, részletek a szabályzatban.

Nyereményakció szabályzata