Mi az az e-posta szolgáltatás?

Az e-posta szolgáltatás keretében a szerződésével kapcsolatos küldeményeit elektronikus úton küldjük a hagyományos postai kézbesítés helyett. Új leveleiről e-mail-ben értesítjük Önt.

Milyen előnyökkel jár?

  • Környezetbarát: nincs papír, nyomdafesték, jármű a kiszállításhoz.
  • Gyors és kényelmes: a nap 24 órájában eléri leveleit, azonnal értesítjük az új küldeményekről.
  • Könnyű irattárolás: leveleit bármikor visszakeresheti, lementheti Online ügyfélszolgálati fiókjából.
  • Biztonságos: a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjába kapja a leveleket, így biztosan nem kerül illetéktelenek kezébe.

Válassza a papírmentes jövőt – kérje az e-postát még ma!

Most jó ügyet is támogat: minden új, regisztrált ügyfél után 500 Ft-ot adományozunk a WWF Magyarországnak.


Mit kell tennie?

2022. június 1. és szeptember 30. között váltson e-postára, és Ön lehet a háromból az egyik szerencsés nyertes, aki megnyeri az 1 éves otthoni, lakossági internet előfizetését is (a 12 havi díjat átutaljuk bankszámlájára).

  • Ha van Online ügyfélszolgálati fiókja, lépjen be és töltse le a kitöltött igénylési nyomtatványt.

Nyereményakció szabályzata

E-posta igénylés menete Online ügyfélszolgálati fiók nélkül

Nyomtatvány kitöltése

Töltse ki adataival a digitálisan kitölthető nyomtatványt, majd mentse le számítógépére.

Hitelesítés

Ha van Ügyfélkapus regisztrációja, hitelesítse a pdf dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 gyors lépésben.

Küldés

Küldje el nekünk a hitelesített pdf-et Online ügyfélszolgálati fiókjából vagy e-mailen (nypugyfel@aegon.hu).

Postai úton levelezési címünkre várjuk : AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. 1399 Budapest, Pf.: 717