Hibás nyugdíjpénztári címek

Ezen az oldalon megtekintheti, hogy Pénztárunk regisztrált-e az Ön szerződésszámához “Címzett ismeretlen”-ként visszaérkezett küldeményt, melynek oka, hogy nyilvántartásunkban rossz cím szerepel és még nem került sor új cím bejelentésére.
Pénztárunk a fenti nyilvántartásban szereplő önkéntes nyugdíjpénztári tagoknak – adatvédelmi okokból – nem indíthat postai küldeményeket, hiszen egy bizonyítottan hibás címre pénztártitkot képező adatok nem juttathatók el.

Az alábbi linkre kattintva ellenőrizheti, hogy szerződésazonosítójához regisztráltunk-e visszaérkezett postai küldeményt!

Ellenőrzés >>

Amennyiben az ellenőrzés során kiderül, hogy nyilvántartásunkban rossz cím szerepel, úgy kérjük, hogy a honlapunkról letölthető Adatváltozás bejelentő nyomtatványunkat töltse ki. A lapon feltétlenül adja meg szerződése számát, személyes adatait (név, levelezési cím) és telefonszámát.

A kitöltött nyomtatványt a 06-1-476-5365-ös fax-számra, vagy a nyomtatványon is megjelölt 1399 Budapest, Pf.: 717. postai címre várjuk.

Segítő közreműködését előre is köszönjük!