Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése

Az elektronikus hitelesítéshez szükség van Ügyfélkapus regisztrációra!

A kialakult egészségügyi vészhelyzetben Önnek lehetősége van arra, hogy a tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton nyújtsa be Pénztárunknak. Ehhez elkészítettünk két részletes tájékoztatót, mely lépésről lépésre mutatja be az Ügyfélkapun keresztül elérhető hitelesítési folyamatot.

Az AVDH egy dokumentumhitelesítési szolgáltatás, amely keretében az Ügyfélkapu regisztrációval rendelkező magánszemélyek az elektronikus dokumentumaikat hitelesíteni tudják, így azokat elektronikusan nyújthatják be a szolgáltatóknak. Ez a szolgáltatás Önnek INGYENES!


Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesítenie szükséges.

Ennek két módja lehetséges: digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése és egyéb benyújtandó dokumentumok hitelesítése.


Digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése

1
LetöltésVálassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.
2
HitelesítésHitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.
3
ElküldésKüldje el nekünk a hitelesített dokumentumot.

Egyéb benyújtandó dokumentumok hitelesítése

1
NyomtatásNyomtassa ki a benyújtandó dokumentumot honlapunk dokumentumtárából.
2
LetöltésTöltse ki, írja alá és scannelje be PDF formátumban.
(Az AVDH szolgáltatással csak PDF típusú dokumentum hitelesíthető!)
3
HitelesítésHitelesítse a szkennelt, számítógépére lementett dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.
4
ElküldésKüldje el nekünk a hitelesített dokumentumot. A legegyszerűbben és legbiztonságosabban az Online ügyfélszolgálaton keresztül tudja feltölteni.

* Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél: