Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez

Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez

A kialakult egészségügyi helyzetre való tekintettel személyes ügyfélkiszolgálásunk határozatlan ideig szünetel, ezért kérjük, hogy a telefonos vagy online ügyintézést vegyék igénybe.

Online ügyfélszolgálat

Számlaegyenleg megtekintése, portfólióváltás, adatmódosítás, bankkártyás befizetés

Tovább ›

Online díjbefizetés

Online díjbefizetés bankkártyával

Tovább ›

Írjon nekünk

Kollégáink válaszolnak kérdéseire.

Tovább ›

Telefonos ügyfélszolgálat

Szolgáltatási (átlépés, kifizetés) igény benyújtása előtt hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat:
06-1-477-4890


Pénztárunkba történő belépéshez használja az online szerződéskötés felületet.


Papír alapon beküldött dokumentumok feldolgozása folyamatos

Pénztárunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a teljesítések határidőben megtörténjenek. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben dolgozunk az alternatív megoldáson.


Lejárt okmányok elfogadása +15 napig

A 2020. március 12-től lejáró azonosító okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, így azokat Pénztárunk is elfogadja.


Csekkes befizetőknek az alábbi online díjrendezési lehetőségeket ajánljuk:

Bankkártyás díjfizetés

A gombra kattintva befizetheti tagdíját.
(A befizetéshez szükséges szerződésszáma a korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken is megtalálható.)

Egyedi utalás

  • Netbankjából átutalással is fizethet a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.
  • A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámát, vagy az adóazonosító jelét.

Csoportos díjbeszedési megbízás

A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Aegon Magyarország Önkéntes Nyugdíjpénztár
  • Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143
  • Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél az Ön szerződésszáma