Hasznos információk a veszélyhelyzet alatti ügyintézéshez
Személyes ügyfélkiszolgálásunk vidéken, egyes ügyfélszolgálati pontjainkban már elérhető, azonban továbbra is javasoljuk, hogy a telefonos vagy online ügyintézést vegyék igénybe. Az ügyfélszolgálati pontjaink aktuális nyitva tartását itt tekintheti meg >>
Online ügyfélszolgálat
Számlaegyenleg megtekintése, portfólióváltás, adatmódosítás, bankkártyás befizetés
Telefonos ügyfélszolgálat
Szolgáltatási (átlépés, kifizetés) igény benyújtása előtt hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat:
06-1-477-4890
Pénztárunkba történő belépéshez használja az online szerződéskötés felületet.
Papír alapon beküldött dokumentumok feldolgozása folyamatos
Pénztárunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a teljesítések határidőben megtörténjenek. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben dolgozunk az alternatív megoldáson.
Lejárt okmányok elfogadása +15 napig
A 2020. március 12-től lejáró azonosító okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, így azokat Pénztárunk is elfogadja.
Csekkes befizetőknek az alábbi online díjrendezési lehetőségeket ajánljuk:
Bankkártyás díjfizetés
A gombra kattintva befizetheti tagdíját.
(A befizetéshez szükséges szerződésszáma a korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken is megtalálható.)
Egyedi utalás
- Netbankjából átutalással is fizethet a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.
- A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámát, vagy az adóazonosító jelét.
Csoportos díjbeszedési megbízás
A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:
- Kedvezményezett: Aegon Magyarország Önkéntes Nyugdíjpénztár
- Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143
- Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél az Ön szerződésszáma