Rólunk

Az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztár erős nemzetközi háttérrel és kimagasló hazai tapasztalattal áll vállalati és lakossági ügyfelei mellett, és kínál széles körű pénzügyi szolgáltatást hazánk harmadik legnagyobb nyugdíjpénztáraként.

Lépjen kapcsolatba velünk, és váljon részesévé mindannak a tudásnak, szakértelemnek, partneri kapcsolatnak, ami az Aegon-t szerte a világban jellemzi.

Nemzetközi háttér

Aegon csoport ügyfelek millióit szolgálja ki 3 kontinensen, a világ több, mint 20 piacán.

Hazai tapasztalat

Alapítása óta 10 hazai pénztár olvadt be az Aegon Önkéntes nyugdíjpénztárba.

Biztonság

A világon minden 6. ember nyugdíját az Aegon cégcsoport fizeti ki.

Elérhetőségeink

Online ügyintézés

A gyors és biztonságos ügyintézés érdekében válassza online ügyfélszolgálatunkat!

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel segítenek!

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Csütörtök 8:00-20:00

06-1-477-4890

Személyes ügyintézés

Ügyfeleinket nyitvatartási időben fogadjuk a megfelelő egészségóvó intézkedések mellett. Ezekkel kapcsolatban részletes tájékoztatást talál az online időpontfoglalás gombra kattintva.

Ügyfélszolgálati irodák és pontok

Ügyintézés levélben

Levelét az alábbi címre várjuk:

Aegon Magyarország
Pénztárszolgáltató Zrt. 1399
Budapest, Pf.: 717

Vagy írjon nekünk e-mailt:
nypugyfel@aegon.hu


E-Posta

Ingyenes szolgáltatás környezetünk védelmében.

Nem csak ügyfeleink, hanem bolygónk jövője is szívügyünk.
E-posta szolgáltatásunk gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosít, mint a klasszikus postai úton történő kiküldés. Használatával nincs szükség papírra, nyomdafestékre és kiszállításhoz használt járműre, így sokkal inkább környezetbarát megoldás, mint a postai küldemények.

Csatlakozzon kezdeményezésünkhöz, és gondoskodjunk együtt a jövőről!

Igénylem az e-posta szolgáltatást

Ügyintézés

Általános ügyintézésre több módon is lehetősége nyílik, erről bővebben az Elérhetőségeink menüpontban tájékozódhat. A telefonos és online módon igénybe vehető szolgáltatásainkról itt olvashat.

Online szerződéskötés

Gyors és egyszerű belépés

Néhány kattintás, és Ön is tagja lehet az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztárnak.

Az online szerződéskötés bármelyik pontján kérhet segítséget kollégáinktól, Call Centerünk munkatársai örömmel segítenek Önnek a belépési folyamatban.

Ügyfélszolgálatunk telefonszámát az Elérhetőségeink menüpontban találja

Dokumentumok

A belépéshez szükséges összes adatlap egy helyen

Innen töltheti le a belépéshez szükséges dokumentumokat.

A kitöltést követően a nyilatkozatokat postáznia kell az Elérhetőségeink menüpont alatt található postacímünkre.

Segítünk a nyugdíjtervezésben!

    Az adatai megadása után szakértőink válaszolnak kérdéseire!





    A kérés elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy az Aegon Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. a megadott elérhetőségemen megkeressen a nyugdíjpénztári megtakarítással kapcsolatban.

    Rugalmas tagdíjfizetési1 rendszerünk lehetővé teszi, hogy mindenki saját igényei és lehetőségei szerint növelje megtakarítását. Ön dönti el mikor, és mennyit fizet: havonta, vagy akár negyedévente teljesíthet befizetést.

    Alkalmanként kiegészítheti megtakarítását rendkívüli befizetésekkel. Javasoljuk, hogy eseti befizetésével ne várja meg az év végét, hiszen minél előbb kerül az összeg a számlájára, annál hamarabb termel hozamot már az adott évben.

    Tagdíját egyénileg, illetve az éves Cafeteria keretéből is fizetheti.

     

    1 Az Alapszabályban meghatározott minimális tagdíj, melyet minden pénztártagnak meg kell fizetnie: 2021-ben havi 6000 Ft, negyedévente 18 000 Ft.

     

    Bankkártyával, egyszerűen, kényelmesen.

    Önkéntes pénztári befizetését már könnyen teljesítheti bankkártyával, idő és térbeli korlátok nélkül, a nap 24 órájában.

    A tagdíjfizetés gyors, biztonságos, és környezetbarát módja.

    Tagdíjfizetés egyéni igények szerint

    Az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztárnál lehetősége van egyéni igény szerint, az Önnek leginkább megfelelő módon befizetni tagdíját. Itt tájékozódhat a csekkes, rendszeres banki átutalással, vagy csoportos beszedési megbízással történő tagdíjfizetési lehetőségekről.

    Számlaszámunk: CIB Bank Zrt.
    10700024-04524504-51100005
    A közlemény rovatban kérjük, tüntesse fel 8 számjegyű szerződésszámát (vagy adóazonosító jelét)!

    Az Ön elégedettsége fontos számunkra, esetleges panaszait körültekintően, gyorsan és pontossággal kezeljük. Panasz esetén vegye fel velünk a kapcsolatot, kollégáink kellő szakértelemmel állnak rendelkezésére.

    Hívjon minket!

    Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai hétfőtől-péntekig 8:00 – 16:00 óráig, csütörtökön 8:00 – 20:00 óráig fogadják hívását a 06-1-477-4890-es telefonszámon.

    Írjon nekünk!

    • Postacímünk:
      1399 Budapest,
      Pf.: 717
    • Fax:
      06-1-476-5365
    • E-mail cím:
      nypugyfel@aegon.hu

    Beszéljünk személyesen!

    Várjuk ügyfélszolgálati irodánkban. Várakoznia sem kell, ha előzetesen időpontot foglal.

    Részletes tájékoztató

    Tudjon meg többet a panaszkezelési módokról a rendelkezésre álló dokumentumok segítségével.


    Dokumentumtár

    Legfontosabb dokumentumaink egy helyen.

    Dokumentumtár


    Gyakran ismételt kérdések

    Amennyiben kérdése van, itt megtalálhatja a választ.

    Gyakran ismételt kérdések

    Céginformáció

    Létszám és vagyon adatok 2020.12.31.

    Létszám: 172 398 fő
    Vagyon: 211,5 Mrd Ft

    Általános adatok

    Adószám: 18076334-2-43
    Székhely: 1091 Budapest, Üllői út 1.
    Levelezési cím: 1399 Budapest, Pf. 717
    Telefonszám: 06-1-477-4890
    Számlavezető bank: CIB Bank Zrt.
    Számlaszám: 10700024-04524504-51100005
    Letétkezelő: CIB Bank Zrt.
    Vagyonkezelő: Aegon Magyarország Befektetési Alapkezelő Zrt.

    Az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztár ügyviteli és adminisztrációs tevékenységeit saját maga, illetve – az Alapszabályban meghatározott körben – az Aegon Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt, mint adminisztrációs szolgáltatója útján végzi.

    Az Aegon Önkéntes Nyugdíjpénztár a Pénztárfelügyelet E/160/95. számú tevékenységi engedélyt kiadó határozata alapján 1995. november 22-én kezdte meg tevékenységét. A Fővárosi Bíróság a 11. PK. 61286/2. számú végzésével 96. sorszám alatt jegyezte be a nyilvántartásba.

    Magyar Nemzeti Bank határozatai

    Magyar Nemzeti Bank H-JÉ-IV-B-50/2020 számú határozata
    A Magyar Nemzeti Bank H-JÉ-IV-16/2015. számú határozata

    Pénzügyi Navigátor

    Tisztségviselők

    Ellenőrző bizottsági tagok:
    – ellenőrző bizottság elnöke: Varga Ildikó
    – ellenőrző bizottság tagjai: Dr. Nagy László, Szabó Tibor

    Igazgatótanács tagjai:
    – igazgatótanács elnöke: Bánfalvi István
    – igazgatótanács tagjai: Dr. Gáti György, Horváth Gyula

    Könyvvizsgáló adatai

    Jogi személy: PricewaterhouseCoopers Könyvvizsgáló Kft.
    Székhely: 1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 78.
    Cégjegyzékszám: 01-09-063022
    Adószám: 10256161-2-44
    2019. május 23. napjától, a 2023. évi éves beszámolót elfogadó küldöttközgyűlés időpontjáig terjedő 5 évre, de legkésőbb a 2024. május 31-ig terjedő időszakra.

    Természetes személy: Könczöl Enikő
    Kamarai nyilvántartás száma: 007367
    2020. november 11. napjától a 2023. évi éves beszámolót elfogadó küldöttközgyűlés időpontjáig, de legkésőbb 2024. május 31-ig terjedő időszakra.