E-posta szolgáltatás

Védjük együtt környezetünket!

Az e-posta szolgáltatás keretében az Online ügyfélszolgálati fiókjába küldjük a Pénztárunk Alapszabályában felsorolt küldeményeket
(éves számlaértesítő, adóigazolás, stb.), továbbá értesítjük minden egyéb,
a tagságával kapcsolatos információról. A küldemények érkezéséről e-mail üzenetben értesítjük.

Miért jó az e-posta szolgáltatás?

Legyen naprakész
az Aegon e-posta szolgáltatás legnagyobb előnye, hogy Ön aktív értesítést kap az Online ügyfélszolgálati fiókjában megjelenő új üzenetekről.
Elektronikus
gyorsabb és megbízhatóbb, mint a postai úton történő kiküldés.

Biztonságos
a küldeményeket a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjában találja, így csak Ön olvashatja el a nyugdíj-megtakarítására vonatkozó adatokat.

Áttekinthető, visszakereshető
nem kell gyűjtögetnie a dokumentumokat, bármikor megtekintheti és visszakeresheti azokat az Online ügyfélszolgálati fiókjában, de lementheti a számítógépére is.

Környezetbarát
nincs szükség papírra, nyomdafestékre és a kiszállításhoz használt járműre sem.

Díjmentes
ez a kényelmi szolgáltatás ingyenes.

Mire van hozzá szüksége?

  • Saját e-mail címre
  • Online ügyfélszolgálati regisztrációra. Ha ezzel még nem rendelkezik, az e-posta igénylésével automatikusan regisztrálunk Önnek egy Online ügyfélszolgálati fiókot.

Igényelje Ön is az e-posta szolgáltatást!

  • Töltse le a nyilatkozatot PDF formátumban  nyomtatvány letöltése >>
  • Kitöltéshez az alábbi adatokra lesz szüksége
    • Név
    • Szerződésszám
    • E-mail cím
  • Kérjük, hogy a kitöltött és az Ön, valamint 2 tanú által aláírt nyomtatványt
    • adja le bármely ügyfélszolgálati irodánkban
    • vagy juttassa el részünkre postai úton:
      AEGON Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. 1399 Budapest, Pf.: 717

Egyéb információ

Ha Ön e-postát igényel, onnantól a megadott e-mail címét tekintjük hivatalos értesítési címnek, ezért fontos, hogy ha
e-mail címe megváltozik, haladéktalanul értesítse Pénztárunkat.

Küldeményeit – visszamenőleg is – bármikor elolvashatja Online ügyfélszolgálati fiókjában.

Mivel küldeményeinket csak a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjában érheti el, ezért a személyes és a megtakarításával kapcsolatos adatai biztonságban vannak.

A szolgáltatás részletes feltételeit, különösen az e-postán küldhető dokumentumok listáját a Pénztár Alapszabálya rögzíti.

Az Online Ügyfélszolgálaton igénybe vehető ügyintézési módokat itt találja.