Online Ügyfélszolgálat

Online ügyintézés egyszerűen.

Online Ügyfélszolgálat

e-posta

Papírmentes online levelezés

e-posta szolgáltatás

Elektronikus nyomtatvány

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok elektronikus benyújtása.

Részletek

Online tagdíjfizetés

Biztonságos díjfizetési lehetőségek.

Tagdíjfizetés

Online Ügyfélszolgálatunkon a nap 24 órájában gyorsan intézheti nyugdíjpénztári ügyeit.

Számlaegyenleg

Nyomon követheti az aktuális befizetéseit, megtakarítása alakulását.

Ügyintézés
Módosíthatja e-mail címét, telefonszámát, vagy levelezési címét. Díjmentesen és egyszerűen válthat befektetési portfóliót.
Dokumentum letöltés

Letöltheti adóigazolásait, számlakivonatait.

Biztonságos díjfizetés

Bankkártyával lehetősége van pár perc alatt befizetni megtakarítási számlájára.

Ingyenes e-posta szolgáltatásunk keretében a legtöbb levelünket* nyomtatott papír helyett Online ügyfélszolgálati fiókjába kapja meg.

Környezetbarát

Nincs se papír, se nyomdafesték, se jármű a kiszállításhoz!

Könnyű irattárolás

Nem kell gyűjtögetnie a leveleit, bármikor visszakeresheti, vagy lementheti számítógépére.

Gyors és kényelmes

A nap 24 órájában eléri leveleit, új küldeményeiről azonnal értesítjük e-mail-ben.

Biztonságos

A levelei nem kerülhetnek illetéktelen kezébe, hiszen a jelszóval védett Online ügyfélszolgálati fiókjába érkeznek.

Az e-posta igénylés menete

Online ügyfélszolgálati fiókjában 1 kattintással aktiválhatja az e-posta szolgáltatást.

Már rendelkezik Online Ügyfélszolgálattal

Az e-posta szolgáltatás menüpontban találja az e-posta igénylést.

Online Ügyfélszolgálat

Még nincs Online ügyfélszolgálati fiókja?

Végezze el a gyors regisztrációt, ahol azonnal jelölheti az e-posta igényt is.

Regisztráció

*Az e-posta szolgáltatás keretében elektronikusan juttatjuk el Önhöz a Pénztárunk Alapszabályában felsorolt küldeményeket (számlaértesítő, adóigazolás, stb), továbbá értesítjük minden egyéb, tagságával kapcsolatos információról.


Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése

Egyszerűen, díjmentesen!

A tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton is benyújthatja Pénztárunknak.

Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesíteni szükséges!

Ehhez nincs másra szükség, mint egy Ügyfélkapus regisztrációra, mi lépésről lépésre végigvezetjük az ingyenes hitelesítési folyamaton.

Digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése

Letöltés

Válassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.

Dokumentumtár

Hitelesítés

Hitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.

Részletes tájékoztató

Elküldés

Küldje el nekünk a hitelesített dokumentumot: nypugyfel@aegon.hu 

 

*Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél:

  • okmányirodában,
  • kormányablakban,
  • a NAV központi ügyfélszolgálatain,
  • külképviseleteken,
  • elektronikusan, 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában az ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio/regEszemelyi felületen.

Csekkes befizetés helyett

Az alábbi biztonságos és gyors online díjfizetési lehetőségeket ajánljuk.

Bankkártyás befizetés

A gombra kattintva befizetheti tagdíját.

A befizetéshez szükséges a szerződésszáma.

Hol található?
A korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken.

Egyedi utalás

Netbankjából átutalással is fizetheti a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.

A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámot, vagy az adóazonosító jelet.

Csoportos beszedési megbízás

A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Aegon Magyarország Önkéntes Nyugdíjpénztár
  • Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143

 

Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél a szerződésszáma.

Online ügyintézés

A gyors és biztonságos ügyintézés érdekében válassza online ügyfélszolgálatunkat!

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel segítenek!

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Csütörtök 8:00-20:00

06-1-477-4890

Személyes ügyintézés

Ügyfeleinket nyitvatartási időben fogadjuk a megfelelő egészségóvó intézkedések mellett. Ezekkel kapcsolatban részletes tájékoztatást talál az online időpontfoglalás gombra kattintva.

Ügyfélszolgálati irodák és ügyintézési pontok

Ügyintézés levélben

Levelét az alábbi címre várjuk:

Aegon Magyarország
Pénztárszolgáltató Zrt. 1399
Budapest, Pf.: 717

Vagy írjon nekünk e-mailt:
nypugyfel@aegon.hu