Kollégáink minden munkanap fogadják ügyfeleinket a következő egészségmegóvó intézkedések mellett:

  • Kérjük a maszk viselését és a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát,
  • a várakozás során a 1,5 m védőtávolság betartását,
    valamint kérjük, hogy csak abban az esetben intézze ügyeit személyesen, ha nem mutat influenza- szerű tüneteket, és nem járt külföldön az utóbbi két hétben.

Panasz benyújtása írásban
  • postai úton (1399 Budapest, Pf. 717),
  • faxon (06-1-476-5365),
Panasz benyújtása szóban
  • Telefonon (06-1-477-4890),
  • vagy személyesen bármelyik ügyfélszolgálati irodában

Panaszügyintézési dokumentumok


A panaszok benyújtására szolgáló elérhetőségeket, a panasz benyújtására szolgáló nyomtatványokat a következő tájékoztató tartalmazza. A panaszkezelés további részleteiről a  „Panaszkezelési szabályzatában” olvashat.

Panaszkezelési szabályzat
Panaszügyintézési tájékoztató
Panaszbejelentési nyomtatvány
Fogyasztói kérelem az MNB-hez

Mit tegyünk, ha pénzügyi panaszunk van?