
Veszélyhelyzet alatti ügyintézésnél vigyázzunk egymásra, intézze ügyeit online!

Online ügyintézés egyszerűen.
Online ügyintézés rugalmasan, biztonságosan!
Papír alapon beküldött dokumentumok feldolgozása folyamatos
Pénztárunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a teljesítések határidőben megtörténjenek. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben dolgozunk az alternatív megoldáson.
Lejárt okmányok elfogadása +15 napig
A 2020. március 12-től lejáró azonosító okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, így azokat Pénztárunk is elfogadja.

Csekkes befizetés helyett
Az alábbi biztonságos díjrendezési lehetőségeket ajánljuk.

Bankkártyás befizetés
A gombra kattintva befizetheti tagdíját.
A befizetéshez szükséges a szerződésszáma.
Hol található?
A korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken.

Egyedi utalás
Netbankjából átutalással is fizetheti a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.
A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámot, vagy az adóazonosító jelet.

Csoportos beszedési megbízás
A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:
- Kedvezményezett: Aegon Magyarország Önkéntes Nyugdíjpénztár
- Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143
Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél a szerződésszáma.
Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése
Egyszerűen, díjmentesen!
A kialakult egészségügyi veszélyhelyzetben lehetősége van arra, hogy a tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton nyújtsa be Pénztárunknak.
Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesíteni szükséges!
Ehhez nincs másra szükség, mint egy Ügyfélkapus regisztrációra, mi lépésről lépésre végigvezetjük az ingyenes hitelesítési folyamaton.

Digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése

Letöltés
Válassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.

Hitelesítés
Hitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.
*Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél:
- okmányirodában,
- kormányablakban,
- a NAV központi ügyfélszolgálatain,
- külképviseleteken,
- elektronikusan, 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában az ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio/regEszemelyi felületen.