Általános ügyintézés

Veszélyhelyzet alatti ügyintézésnél vigyázzunk egymásra, intézze ügyeit online!

Részletek

Elektronikus nyomtatvány

Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok elektronikus benyújtása.

Részletek

Csekkes befizetőknek

Biztonságos díjrendezési lehetőségek.

Részletek

Belépés a pénztárba

Online ügyintézés egyszerűen.


Online ügyintézés rugalmasan, biztonságosan!

Papír alapon beküldött dokumentumok feldolgozása folyamatos

Pénztárunk mindent megtesz annak érdekében, hogy a teljesítések határidőben megtörténjenek. A kizárólag személyesen intézhető ügyekben dolgozunk az alternatív megoldáson.

Lejárt okmányok elfogadása +15 napig

A 2020. március 12-től lejáró azonosító okmányok a kormány rendelkezése szerint a veszélyhelyzet megszűnését követő 15. napig érvényesek maradnak, így azokat Pénztárunk is elfogadja.

Online ügyintézés

A gyors és biztonságos ügyintézés érdekében válassza online ügyfélszolgálatunkat!

Telefonos ügyintézés

Ügyfélszolgálatunk munkatársai örömmel segítenek!

Hétfő-Péntek: 8:00-16:00
Csütörtök 8:00-20:00

06-1-477-4890

Személyes ügyintézés

Ügyfeleinket nyitvatartási időben fogadjuk a megfelelő egészségóvó intézkedések mellett. Ezekkel kapcsolatban részletes tájékoztatást talál az online időpontfoglalás gombra kattintva.

Ügyfélszolgálati irodák és ügyintézési pontok

Ügyintézés levélben

Levelét az alábbi címre várjuk:

Aegon Magyarország
Pénztárszolgáltató Zrt. 1399
Budapest, Pf.: 717

Vagy írjon nekünk e-mailt:
nypugyfel@aegon.hu

Csekkes befizetés helyett

Az alábbi biztonságos díjrendezési lehetőségeket ajánljuk.

Bankkártyás befizetés

A gombra kattintva befizetheti tagdíját.

A befizetéshez szükséges a szerződésszáma.

Hol található?
A korábbi küldeményeink bal felső részén, vagy a csekken.

Egyedi utalás

Netbankjából átutalással is fizetheti a 10700024–04524504–51100005 számú bankszámlára.

A közlemény rovatba kérjük, írja be a szerződésszámot, vagy az adóazonosító jelet.

Csoportos beszedési megbízás

A bankszámlájához tartozó netbankjában is intézheti. A megbízáshoz a következő adatok szükségesek:

  • Kedvezményezett: Aegon Magyarország Önkéntes Nyugdíjpénztár
  • Kedvezményezett azonosítója: A18076334T143

 

Fogyasztó (pénztártag) azonosítója a kedvezményezettnél a szerződésszáma.


Ügyintézéshez szükséges nyomtatványok hitelesítése

Egyszerűen, díjmentesen!

A kialakult egészségügyi veszélyhelyzetben lehetősége van arra, hogy a tagságával, vagy szolgáltatási igényével kapcsolatos dokumentumokat elektronikus úton nyújtsa be Pénztárunknak.

Minden elektronikusan benyújtott dokumentumot hitelesíteni szükséges!

Ehhez nincs másra szükség, mint egy Ügyfélkapus regisztrációra, mi lépésről lépésre végigvezetjük az ingyenes hitelesítési folyamaton.

Digitálisan kitölthető nyomtatványok hitelesítése

Letöltés

Válassza ki a digitálisan kitölthető nyomtatványt (PDF), majd mentse le a számítógépére és töltse ki adataival.

Dokumentumtár

Hitelesítés

Hitelesítse a PDF dokumentumot a részletes tájékoztatóban leírt 5 egyszerű lépéssel.

Részletes tájékoztató

Elküldés

Küldje el nekünk a hitelesített dokumentumot: nypugyfel@aegon.hu 

*Amennyiben nem rendelkezik még Ügyfélkapu regisztrációval: bármely természetes személy igényelheti. A személyes ügyfélkapus azonosító létrehozása egy regisztrációs eljárás, amelyet az ügyfél kezdeményezhet személyesen bármelyik regisztrációs szervnél:

  • okmányirodában,
  • kormányablakban,
  • a NAV központi ügyfélszolgálatain,
  • külképviseleteken,
  • elektronikusan, 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában az ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio/regEszemelyi felületen.